17 Eylül 2013 Salı

Desenli Rulo Pasta

Merhaba, benim gibi rulo pasta sevenlerdenseniz, bir de desenlisini yapin derim size. Hem goze hem kulaga hitap eden cok hos bir pasta oluyor. Rulo pasta tarifini daha once vermistim, buradan gorebilirsiniz. Bugun uzerine deseni nasil ekledigimizi paylasmak istiyorum.

Oncelikle yapacaginiz deseni bir kagit uzerine cizdikten sonra yagli kagidinizin altina koyun ki hamurunuzu sikarken kolaylik olsun. Yapacaginiz desen hamuru cok basit:

1 yumurta beyazi
40 gr un
30 gr seker
30 gr tereyag

Butun malzemelerimizi mikserde cirptiktan sonra krema torbamiza dolduruyoruz ve desenlerimizi olusturmaya basliyoruz.



Tepside olusturdugumuz desen hamurumuzun piserken yayilmamasi icin hemen 15 dakika buzluga koyuyoruz. Bu arada  diger rulo pasta hamurunu yapmaya baslayabilirsiniz. Buzluktan cikan desen hamurlarimizin uzerine rulo pasta hamurumuzu dikkatlice dokuyoruz. Ve 6-8 dakika boyunca pisiriyoruz.



Bu benim ilk desenli pasta yapimim oldugu icin basit olmasi icin kalpli desenler kullandim, kendinize guveniyorsaniz daha iddiali modeller kullanmak sizin elinizde. Biliyorsunuz hayallerde sinir yok :) Ve pastamizin ic kremasini da surdukten sonra en son seklini veriyoruz. Afiyet olsun :)




1 yorum: