10 Ocak 2013 Perşembe

2.Yas dogumgunu Pastasi ve Kurabiyeleri


Kucuk kizimin bugun 2.yasgununu kutladik. Zaman gercekten cok hizli geciyor ve farkinda bile olmuyoruz. Kizima buradan bir kez daha saglikli, basarili ve mutlu bir yasam diliyorum. Umarim onun icin yaptigim ugurbocekleri butun hayati boyunca kendisine sans getirir :) Evet gecen gun yaptigim ugurbocekleri yerlerini buldular ve pastaya yerlestiler. Bana gore cok cici oldular, umarim sizler de begenmissinizdir.



Pastami kucukhanimin cok sevdigi kakaolu kekle yaptim ve arasina cikolata parcalari koydum. Ic ve dis kremasini da kursta ogrendigim buttercream icingle yaptim. Hazir kremalara oranla cok daha hafif bir lezzette oldu.


Beni en cok zorlayan ugurboceklerinin inatla seker hamuruna yapismamasiydi ama ben daha inat ciktim ve basardim :) Asagidakiler de kucukhanimin dogumgunu kurabiyeleri...



Buyuk kizimin demesi gibi `insallah dugun pastalarini da yapmam nasip olur` diyerek herkese kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder