7 Ocak 2013 Pazartesi

Seker Hamurundan Ugurbocekleri...


Yeni senenin ilk yazisini yazarken bir kez daha hepinize saglik, mutluluk, huzur ve para dolu guzel seneler diliyorum. Bu yeni seneyle birlikte ben de pasta dekorasyon kursuna basladim. Orada ogrendiklerimi de vakit buldukca sizlerle paylasacagim. Ama ondan once Ocak ayi bizim evin dogumgunu ayi oldugu icin pasta hazirliklari icersindeyim.  Kucuk kizimin, hemen ardindan da babasinin dogumgunleri pespese nerdeyse, yani iki hafta pasta kurabiye yapmayi dusunuyorum. ( Bu arada bir adet de kurs icin pasta yapmam gerekiyor ) Gunlerdir nasil bir pasta yapsam ya da yapabilirim diye dusunurken birden ugurboceklerini denemeye karar verdim. Pastanin yapimindan bir kac gun once ugurboceklerini hazirlamak istedim ki, yapip yapamayacagimi gorebileyim :) Aslinda son derece basit ve cok zevkliymis. Iste gerekli malzemeler: Kirmizi ve siyah seker hamuru ve siyah renk gida kalemi.


Seker hamurunuzu elinizde yuvarladiktan sonra parmaklarinizla kapsul sekli veriyorsunuz ve ortadan kesiyorsunuz.


Kafayi ve govdeyi birbirine suyla yapistirirken elinizle de yavasca sekil veriyorsunuz.


En son govdesine modelleme aletinizle centik attiktan sonra gida kaleminizle de siyah noktalarini yapiyorsunuz. Ve sevimli ugurbocegimiz hazir...


Simdi haftasonuna yapacagim pastaya kadar ugurboceklerimi dinlenmeye aldim. Pastami hazir hale getirinceye kadar hoscakalin,sevgiyle kalin ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder