25 Aralık 2012 Salı

Barbie Kurabiyeler



2008 Ocak ayindan beri Amerika`da yasamaktayim ve burasi bana cok guzel bir arkadas kazandirdi. Semra gordugum en marifetli bayanlardan biri,elinden gelmeyen is yok gibi ve bana kalirsa yaptiklarini mutlaka paylasmali ki herkesler gorsun. Mesela onun elinden yedigim `yaglama`nin tadi hala aklimdadir, lahmacunu bugun benim diyenlere tas cikartir :) Maalesef son 2 senedir farkli eyaletlerde olmamizdan dolayi ayri kaldik ama inaniyorum ki kalplerimiz hep beraber :) Gectigimiz gunlerde Semra ve Kerem`in kizlari Dila`nin dogumgunu nedeniyle bir guzellik yapmak istedim. Annesinden Barbie temali bir dogumgunu olacagini ogrenince basladim arastirmalara. Ve en sonunda aradigimi www.cheapcookiecutters.com `da buldum.


Butun kiz cocuklarinin sevecegini dusundugum parti elbisesi kalibinin da siparisini verdikten sonra beklemeye basladim ve 2 gun gibi kisa bir surede elime ulasti. Ancak daha once de dedigim gibi benim minik Tanem`in hastaligi nedeniyle kurabiyeler dogumgunune yetisemedi. Biraz gecikmeli de olsa Dilos`un kurabiyelerini acele tarafindan hazirlayip gonderdim.


Bu arada aklinizda bulunsun Barbie`lerinizi  firindan cikardiktan sonra kenara alirken cok dikkat edin, at kuyrugu kismi hemen kirilabiliyor. Ben bir tanesini o sekilde feda ettim :)


Elbiselerimizi de desenli merdane ve cimbizlarimizla sekillendirdikten sonra paketleyip gonderdik. Dun ellerine ulasan kurabiyelerin hem tadini hem sekillerini begenmis olmalarina cok sevinerek bir kez daha Dila`ya anne-babasi ve butun sevdikleriyle mutlu ve basarili bir hayat diliyorum... Sevgiyle kalin...:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder