11 Aralık 2012 Salı

Gectigimiz gunlerde buyuk kizimin 9.yasgununu kutladik. Son 6 yildir sevdiklerimizden ve arkadaslarindan uzak oldugu icin istedigi gibi bir dogumgunu kutlayamamisti. Bu seneye kadar cesitli yerlerden pasta yaptirmis, kimisini cok begenmemize karsilik buyuk cogunlugunu hic sevmemistik. Amerika sartlarinda dogumgunu pastasi seceneklerinin ne kadar kisitli oldugunu burada yasamis olanlar bileceklerdir. Semsert bir kek, arasinda igrenc lezzette bir krema, uzeri de ayni kremayla sivali bir pasta! Ben daha cok `kremali kek` diyorum kendilerine :) Bu sene arkadaslarini da cagiracagi icin cocuklarin guzel bir seyler yemesi gerektigini dusunerek pastayi kendim yapmaya karar verdim ve butun hayatim o gun degisti :) Tuana`nin seker hamuruyla yapilmis pasta talebine uygun olarak actik internet dunyasini, gezmedik site birakmadik. Markette seker hamurlarini goruyordum ama nasil kullanildiklari konusunda hic bir bilgim yoktu. O zaman onumde 1 ay vardi ve benim acil tarafindan bir seyler yapmam gerekiyordu. Elimin alismasi acisindan kurabiyelerle ise basladim. Ufak tefek malzemeler aldim, ki burada harika bir pasta malzemeleri satan bir magaza kesfettim. www.cakearts.com aradigim her seyi bana sunmustu.



Bu yazimdan onceki resimlerini yayinladigim kurabiyeler ogrenim asamasinda yaptiklarimdi, artik dogumgunu icin daha basarili olmak zorundaydim. Ve kollari sivadim, sanki sinava girecek gibi heyecan yapmam, herkesin benden daha iyilerini beklemesindendi. Herkes derken basta Tuana ve esim. E tabii bir de gelecek olan cocuklarin da begenileri cok onemliydi ki, cocuklar objektif olurlar, hele buradaki cocuklar begenmediklerini damdan duser gibi soyleyiveriyorlar :) Neyse efendim kisa keselim iste kurabiye sonuclarim ...




Cikan sonuctan hem ben,hem dogumgunu kizi hem de misafirlerimiz memnun kaldi. Bazi anneler benim bu ise baslayali henuz 1 ay olmadigini soyledigimdeki saskin bakislari da pek bi hosuma gitti ne yalan soyleyeyim :)
 Ve gunun en onemlisi pastamiz... Maalesef cok guvendigim bir tarifi kullanmama ragmen gunun nazar boncugu sayilacak sekilde kabarmayarak beni mahcup etti. Ici vanilyali kek, arasi vanilyali krema ve cikolata parcalari olan kekimiz pembe-beyaz olarak suslendi. Hayatimda yaptigim ilk dogumgunu pastasi olarak da tarihe gecti :)



Ve dogumgununun sonunda  cok yorgun ama cocuklari eglendirebilmenin huzuruyla aklimda yeni dizaynlar, yeni fikirlerle gunumuzu noktaladik. Simdi sira minik kizimin dogumgununde.Onumde tam 1 ay ve kafamda onlarca pasta fikri var :P

2 yorum: