14 Aralık 2012 Cuma

`Yeni yil, yeni yil, yeni yil ,yeni yil
Sizlere kutlu olsun.
Yeni yil,yeni yil,yeni yil, yeni yil
Bizlere kutlu olsun`.... diye kucuklugumuzden beri soyledigimiz yilbasi sarkilari vardir. Ben yilbasinin en cok piriltisini, rengini ve elbette yeni bir senenin verdigi umudu severim. Hep yeni senede kararlar aliriz, ki bunun basinda kilo vermek geliyor herhalde :) O zaman 2012`nin son gunlerinde yilbasi icin yaptigimiz kurabiyelerden yemeye ne dersiniz ?

Vanilya aromali ve badem aromali olarak bu sefer iki cesidimiz var. Eger bademin o hafif acimtirak tadini sevenlerdenseniz, kahvenin yanina cok yakisiyor, bilesiniz :)


Bazi arkadaslarim kurabiyelerin piserken nasil yayilmadiklarini soruyorlar. Hamurunuzu yogurduktan sonra mutlaka strecleyip en az 1 saat buzdolabinda bekletin.Daha sonra sekillendirmeye gecerken de firininizi isitmaya baslayin ki soguk hamurlar sicak firina girsinler.


Gectigimiz gunlerde markette gezinirken gozume kirmizi ve yesil renkte pariltili icing`ler ilismisti.Alip denemek istedim, gerci icing kullanimi seker hamuruna oranla daha fazla el becerisi istiyor ama bana kalirsa lezzet olarak daha basarili. Yurtdisinda kurabiye dekorasyonu icing teknigiyle yapilirken, Turkiye`de gordugum kadariyla kullanimi cok yaygin degil. Ben de candy cane`lerimi icingle yapmaya calistim ama itiraf ediyorum ki cok basarili olamadim...

Yilbasina kadar daha cok vaktimiz var ama yine de seker tadinda yepyeni bir 2013 senesi diliyorum hepinize...Her sey gonlunuzce olsun :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder