12 Aralık 2012 Çarşamba

Yaptigim arastirmalar sonucu anladim ki en cok ragbet gorenler `bebek kurabiyeleri`. Biberonlar, leylekler,emzikler, onlukler,pembeli,mavili. Gordukce hep yapmak istiyordum ama etrafimda bebegi olacak bir tanidik yoktu. Ne zaman ki esimin isyerinden bir arkadasinin bebegi olacagini ogrendim,hemen atladim : `Onlara bebek kurabiyesi yapayim ` :) Yasasin bana firsat cikmisti iste. Gerci ilk olarak Istanbul`da cok sevdigim iki arkadasimin bebek kurabiyelerini  yapmak isterdim ama kismet Jackson bebegin oldu :)

Diyorum ya daha malzeme eksikligim var ( ama yenileri yolda,gelsinler yeni cicilerimi paylasacagim sizinle ) yoksa aklimda neler neler var !


Kurabiyeleri mavi -beyaz ve kullanmayi cok sevdigim gumus rengi toz boyayla yaptim.


Minik bebislerimizin de yuzlerini gida boyasi kalemleriyle cizdikten sonra sira paketlemeye geldi. Aslinda en son sepetteki halini sizlere gostermek isterdim ama malum acemilik, unutmusum :)



Aldigim duyumlara gore bebegin babaannesi kurabiyeleri cok begenmis ve hangi yag, ne kadar seker filan diye puf noktalarini iceren sorular sormus. Simdi efendim isin sirri .... O da bana kalsin :P

2 yorum:

  1. Maviş maviş çok cici görünüyorlar Ebrucuğum, sen böyle kurabiyeler yapacaksan ben bir bebiş daha düşünebilirm ;)

    YanıtlaSil
  2. benim bu kurabiyeler nufus patlamasina neden olacak sanirim :)

    YanıtlaSil